Reklamacje
Reklamacja z tytułu udzielonej gwarancji na towar:

Oferowany towar w naszym sklepie internetowym i stacjonarnym jest fabrycznie nowy. 
Pochodzi bezpośrednio od producenta lub dystrybutora.

Firma dokłada wszelkich starań, aby ryzyko wystąpienia
problemu z towarem było minimalne, a Klienci byli w pełni zadowoleni ze świadczonych przez nas usług. Wszelkie problemy z otrzymanym towarem bardzo prosimy o zgłaszanie drogą mailową na adres: allegro@firma-skiba.pl Koszt odesłania towaru w celach reklamacyjnych pokrywa Klient, natomiast Firma pokrywa przesyłkę zwrotną Reklamacja zostaje rozpatrzona do 14 dni. Klient w tym czasie zostaje
poinformowany odnośnie przebiegu reklamacji nie wliczając w ten czas odesłania towaru. Reklamowany towar prosimy o odesłanie do siedziby firmy pod adres podany poniżej adres: Firma Skiba - Janusz Skiba ul. Gen. H. Le Ronda 32 40-303 Katowice
Do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest potwierdzenie zakupu w formie paragonu lub faktury oraz formularz reklamacyjny dostępny poniżej.

Link do Formularza

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium