Pytania i odpowiedzi

 

1. Kiedy mam prawo do zwrotu towaru ?

A) Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni roboczych, tylko jeżeli produkt jest nie otwarty/nieużywany

B) Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 7 dni roboczych z przyczyny niedziałającego systemu canbus (tylko produkty, które mają informacje o posiadaniu systemu)

C) Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni jeżeli produkt jest nieprawidłowy z ofertą

D) Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni roboczych z innej przyczyny niż powyżej, po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową

E) Klient  ma prawo do zwrotu towaru w przepadku, gdy produkt posiada gwarancje. Link do informacji o reklamacji

 

*Uwaga - koszty zwrotu towaru ponosi osoba kupująca.

 

*Przed zwrotem prosimy o przesłanie informacji mailowej  z krótkim opisem oraz zdjęciem produktu pod adres mailowy:

Allegro@firma-skiba.pl

 

2. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru

A) Towar można odesłać w dowolny sposób, działanie z naszej strony zostanie rozpoczęte do 14 dni roboczych

od otrzymania przez nas towaru

 

*Uwaga - koszty zwrotu towaru ponosi osoba kupująca.

 

3. W jakim czasie mogę spodziewać się wysłania nowego produktu/ zwrotu gotówki ?

A) Zwrotu gotówki lub wysyłka nowego towaru zostanie zrealizowana po rozpatrzeniu reklamacji (14 dni)

 

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium