Koszty i warunki dostawy

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, Pocztą Polską a także poprzez Paczkomaty firmy InPost. Gwarantuje to szybką dostawę, ubezpieczenie przesyłek oraz wysoką jakość usług.

Sposoby dostawy / odbioru

  • Paczka pocztowa priorytetowa (płatność z góry)
  • Paczka pocztowa pobraniowa (płatność przy odbiorze)
  • Przesyłka kurierska (płatność z góry lub przy odbiorze)
  • Odbiór w punkcie Paczkomaty 24/7 (płatność z góry)
  • Przesyłka polecona Inpost (płatność z góry)
  • Odbiór osobisty (płatność z góry lub przy odbiorze)


Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i weryfikowane. Paczka jest oklejana taśmą firmową. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich, należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera lub odmówić jej odbioru.

Informacja o wysłaniu paczki z naszego sklepu (zrealizowaniu zamówienia) jest przesyłana do każdego klienta emailem. Wspisując nr listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić, gdzie w danym momencie zajduje się paczka.

Do każdego wysłanego zamównienia dołączamy paragn lub fakturę VAT, jako dowód zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają, zaierają instrukcję oraz kartę gwarancyjną.

Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, w każdej chwili możesz zalogować się na swoje konto i w panelu użytkownika zaobaczyć aktualny status Twojego zamówienia.